دانلود برنامه Talking Tom – ویندوز فون

دانلود برنامه Talking Tom – ویندوز فون

دانلود برنامه Talking Tom – ویندوز فون

دانلودسرا

خوش آمدید
اخبار:

نویسندگان
مطالب تصادفی
دانلود برنامه Talking Tom – ویندوز فون

امروز نیز قصد داریم یکی از جدیدترین برنامه های سرگرمی تاکینگ با نامMy Talking Tom را معرفی کنیم که با داشتن آن برروی ویندوز فون خود می توانید یک بچه گربه ی دوست داشتنی را در موبایل ویندوز فون خود به ارمغان بیاورید.هم اکنون میتوانید این برنامه را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

Talking Tom 2014 دانلود  برنامه Talking Tom   ویندوز فون

 

دانلود + ادامه مطلب
دانلود بازی Cloud Raiders – ویندوز فون

Cloud Raiders – مهاجمان ابری یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های استراتژی برای ویندوز فون  است که به دلیل بسیار عالی بودنش می تواند با بازی پرطرفدار کلش آف کلنز رقابت نماید! در این بازی که بیش از ۱ میلیون بازیکن از سراسر جهان را داراست شما می بایستی که دهکده ی اختصاصی خود را با نژادهای مورد علاقه تان در سرزمین های آسمانی بنا کنید و با جمع آوری نیروی انسانی و فراهم کردن زندگی برای آن ها به یک امپراطوری بزرگ تبدیل شوید!هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

Cloud Raiders 2014 دانلود  بازی Cloud Raiders   ویندوز فون

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی FIFA 15 برای PC

سرعت کلی گیم پلی همانند نسخه‌های قبل باز هم دچار تغییراتی شده و کمی کندتر به نظر می‌رسد که البته اگر FIFA World Cup را تجربه کرده باشید این کندی به مراتب مشهودتر خواهد بود. حرکات بازیکنان در زمین بازی سنگین از قبل شده و حتی چرخش ها و جابجایی های سریع نیز سنگینی خاص خود را دارند که البته این سنگینی همانند فیفا ۱۴ آزاردهنده نبوده و بیشتر در راستای القای وزن بازیکنان به بازیباز است. این سنگینی در صحنه هایی که بازیکنان پا به توپ می‌شوند و یا در صدد دریافت توپ هستند بیشتر و بهتر خود را نشان می‌دهد. رد و بدل کردن پاس‌های پینگ‌پنگی همچنان امکان پذیر است ولی فاکتور وزن سختی آنرا افزایش داده است. کیفیت پاس ها (بخصوص پاس‌های تک‌ضرب) با توجه به موقعیت بدن و پای تکیه‌گاه بازیکنان متفاوت است و ممکن است در صحنه‌ای با این که قدرت را بسیار پر کرده کرده‌اید، به دلیل عدم تعادل بازیکن پاسی آرام و بی جان را شاهد باشید. حتی در بعضی از صحنه ها اگر بازیکن دریافت کننده توپ در حرکت باشد، در صورت فرستادن توپ در خلاف جهت وی، ممکن است سر خورده و فرصت ضد حمله برای حریف فراهم شود. همین موارد در کنار فیزیک بسیار خوب بازی یکی از ویژگی‌های خوب فیفا ۱۵ را تشکیل می‌دهد.

FIFA 15 PC-3DM

|آموزش نصب را حتما قبل از اجرای بازی مرور بفرمایید|

|کرک ورژن ۲ Crack.V.2+Update-3DM به همراه توضیحات نصب کرک به پست اضافه شد|

 

FIFA 15 pc cover small دانلود بازی FIFA 15 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Family Farm Seaside – ویندوز فون

Family Farm Seasideمزرعه ساحلی یک بازی پرطرفدار و فوق العاده زیبا در سبک بازی های مزرعه داری از استودیوی بازیسازی FunPlus مخصوص ویندوز فون است که از برترین و محبوب ترین بازی های سبک Casual در ویندوز فون به شمار می رود!هم اکنون میتوانید این بازی را از دانلود ها دریافت نمایید .

 

Family Farm Seaside 2013 دانلود  بازی Family Farm Seaside   ویندوز فون

 

دانلود + ادامه مطلب

آموزش اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر با نرم افزار Andy

آموزش اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر با نرم افزار Andy

 

اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر

| آموزش اجرا با نرم افزار Andy |

اختصاصی یاس دانلود

 

Clash Of Clans که به عنوان یکی از موفق ترین بازی های آنلاین در تمامی دنیای تکنولوژی به شمار می رود را می توان یک بازی انحصاری سیستم عامل های اندروید و IOS دانست که این موضوع یک مشکل بزرگ به شمار می رود و بسیاری از کاربران سیستم عامل های دیگر علی الخصوص سیستم عامل پر کاربرد و متداول ویندوز مایلند این بازی را بر روی دسگاه خود اجرا کنند .

همچنین که در مطب آموزش اجرای بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر با Bluestacks مشاهده نمودید، امروز هم آموزش جدیدی برای شما آماده کردیم. علاوه بر این دسته بسیاری از کاربران حرفه ای بازی کلش اف کلنز به دلایل بسیاری این بازی را بر روی کامپیوتر اجرا می کنند . شما هم اکنون می توانید آموزش بازی Clash Of Clans بر روی کامپیوتر توسط برنامه Andy در ادامه مطلب را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

 

 

برای اجرای بازی کلش اف کلن بر روی ویندوز با استفاده از Andy باید مراحل زیر را قدم به قدم و با دقت طی کنید :

 

1 – اول از همه به پست Andy مراجعه کنید تا علاوه بر دانلود آخرین نسخه این شبیه ساز از اجرا شدن آن بر روی سیستمتان اطمینان حاصل کنید .

2 – با مراجعه به لینک های روبرو از نصب بودن آخرین نسخه درایور کارت گرافیک خود اطمینان حاصل کنید . (دریافت برای Nvidia GeForce و برای ATI Radeon )

3 – حالا فایل دانلود شده در مرحله 1 را ابتدا اکسترکت و بوسیله فایل Setup نرم افزار Andy را نصب کنید .

4 – پس از اتمام پروسه نصب نرم افزار را اجرا کنید .

5 – در اولین اجرای نرم افزار وارد صفحه زیر می شوید که همان تنظیمات اولیه گوشی یا تبلت می باشد (شامل انتخاب زبان و انتخاب اکانت گوگل و تنظیمات مربوط به اکانت گوگل)

 

 

 

Capture

 

6 – پس از اتمام مراحل ثبت نام اولیه وارد صفحه زیر می شوید که در آن دوباره اکانت گوگل انتخاب شده و رمزش را وارد کنید .

 

Capture1

 

7 – پس از این وارد صفحه اصلی اندروید شده این صفحه و نرم افزار Andy را همین طور رها کنید و به مرحله بعد  بروید .

 

Capture2

 

8 – حال بازی Clash Of Clans را دانلود می کنید .

9 – به محل دانلود بازی رفته و می بینید که آیکون بازی به شکل آیکون نرم افزار Andy در آمده روی بازی دو بار کلیک کنید و می بینید عکس زیر در مرکز تصویر مانیتورتان نمایان شده که به منزله نصب بازی در Andy می باشد .

 

Capture3

 

10 – پس از آن صفحه زیر نمایان می شود که به معنای نصب شدن کامل بازی است .

 

Capture4

 

11 – حالا دوباره وارد صفحه مرحله 7 شده و با انتخاب گزینه منو می بینید که بازی Clash Of Clans به برنامه های شما اضافه شده .

 

 

Capture5

 

12 – روی بازی کلیک کرده و وارد آن شوید .

13 – با اکانت گوگلی که قبلا تایید کرده اید هم می توانید سیو بازی را از دست ندهید هم بازی ای را که قبلا داشته اید ادامه دهید !

14 – در صورت بروز هر گونه مشکل از بخش نظرات سایت استفاده کنید .

 

 

مشخصات
دانلود Clash of Clans 6.407.8 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

Clash of Clans Android 415,064 بازدید1 بهمن 1393۲,۷۰۵ دیدگاه

Update

دانلود Clash of Clans 6.407.8 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

آپـدیـت جدید کـلـش آف کـلـنـز – بروزرسانی اختیاری حـذف تـم و ویـژگـی های زمـسـتـانـی!
اگر در اجرای اولیه به مشکل برخوردید فیلت-رشکن را فعال کنید مشکل حل خواهد شد

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :

* امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن

* امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها

* امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها

* امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف

* امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان

* امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

* دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

اگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اعتیاد آور Clash of Clans را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید دریافت کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید…

توجه داشته باشید که :

۱ - فارسروید در اسرع وقت جدیدترین نسخه های این بازی را منتشر می کند پس برای دانلود نسخه ی جدید فارسروید رو فراموش نکنید!

۲ - در بخش کامنت این پست، نظراتی در مورد فروش حساب (اکانت) این بازی توسط بازدیدکننده ها ثبت شده است که فارسروید در قبال آن ها هیچ مسئولیتی ندارد، لطفا در هنگام خرید دقت داشته باشید.

 تغییرات نسخه ی v6.407.8:

* حذف تم مخصوص زمستان

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

 

دانلود Clash of Clans - بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

 

 

 

Download Clash of Clans Android Apk Free

 

 

  • 2.80 / 5 5
امتیاز 2.80 با 4859 عدد رای = 56%

ILIVID

اطلاعات بازی / نرم افزار

 

دانلود نسخه ی آپدیت شده ی Silent Hill 3 با لینک مستقیم دانلود بازی فشرده شده Silent Hill 1 and 2 ب

پس از عرضه ی نسخه 1 و 2 بازی بسیار زیبای سایلنت هیل اینبار این کمپانی نسخه ی 3 را که جدیدا راهی بازار شده را عرضه کرده که شما میتوانید به راحتی هر چه تمام تر از سایت گیم-دی ای.آی آر آن را دانلود نمایید و لذت واقعی بازی را درک نمایید...

بی شک ساخت بازی سایلنت هیل انقلابی در صنعت بازیسازی اکشن به پا کرده که در نوع خود نظیر ندارد . اینبار در سایت گیم- دی ال . آی آر تصمیم گرفتیم که نسخه ی 1 و 2 این بازی مشهور را برای دانلود علاقه مندان به بازی های هیجانی و اکشن قرار دهیم ...

 

KICKASS2 PC-POSTMORTEM

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳۱۸ مگابایت به پست اضافه شد|

Freedom Factory Studios که در کارنامه ی خود ساخت عنوان Young Justice: Legacy را دارد، به همراه کمپانی UIG Entertainment بازی اکشنی را تحت عنوان Kickass 2 به بازار عرضه کرده اند. در این بازی باوجود تاخیر ۹ماهه ای که در ریلیز آن بوجود آمد، تغییراتی در آن رخ نداده و بازی یک روایت ساده و کلاسیک ضربتی را دارد که همانند بازی های مثل مورتال کامبت با حرکات پایانی خونین و انیمیشن هایی که برگرفته از سری کمیک ها و فیلم اصلی آن می باشند همراه شده است. در این بازی قهرمان اصلی داستان به نبرد با دشمنان خود خواهد پرداخت و موضوع خاصی در برگیرنده ی بازی نخواهد بود.

ادامه مطلب + دانلود

دانلود بازی آژیر قرمز ۲ red alert و بازی yuri’s revenge با حجم خیلی کم

دانلود بازی کم حجم رد آلرت و یوریز رونس

بازی کم حجم آژیر قرمز red alert 2 بازیی در سبک بازی های استراتژیک می باشد. در این بازی با رویکردی در عصر مدرن روبرو هستید. ساخت کارخانجات مختلف، سربازخانه، دست یابی به منابع مختلف، ساخت نیروگاه برق و … از انکانات این بازی است. شما در نقش ژنرالی بازی می کنید که عملیاتی راهبردی علیه دشمنان را تدارک می بیند. ساخت دفاع خوب، نیروهای قوی و با مکانیزم های مختلف باعث پیشرفت شما در بازی هستند. شما در دو ارتش آمریکا یا روسیه ایفای نقش می کنید که هرکدام دارای ویژگی های خاص خود هستند.

بازی دیگری که در این مجموعه اماده شده است، بازی استراتژیک Yuri’s revenge است که طرفداران بسیاری دارد. اگر در بازی red alert یادتان باشد، فردی به نام  yuri کمک دست امپراتور روسیه بود که به کمک نیروی مخصوص خود می توانست نیروهای دشمن راب ه طرف خود جذب کند. اما حالا در این بازی او خود سرزمینی را به دست گرفته و برعلیه شما می جنگد. تقریبا سبک بازی با همان بازی قبلی یعنی آژیر قرمز برابری می کند، به غیر از اینکه منابع، تسلیحات و مشکلات جدیدی بر سر راه شما قرار دارند.

شما میتوانید نسخه ی بسیار کم حجم این دو بازی خاطره انگیز را فقط با حجم 246 مگ از سایت game-dl.ir دانلود نمایید .

ادامه مطلب + دانلو

دانلود نسخه جدید بازی تهران کلاه قرمزی 1393 (اندروید و کامپیوتر)

خلاصه بازی

بازی"TehRun2 کلاه قرمزی " آخرین نسخه بازی کلاه قرمزی است که در بستر سیستم عامل اندروید و ویندوز طراحی و تولید شده است. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور ، ببعی ، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید. داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد . شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی ، سخت تر می‌شود. اما با انجام "مشق روز " نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در " مشق روز" باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف ، کلمه روز را کامل کنید.

ادامه مطلب + دانلود

دانلود 2500 بازی خاطره انگیز آتاری All Old Atari Games 2500 فقط 11 مگ!!!

این مجموعه که به صورت یک نرم افزار در اختیار شما دوستان قرار می گیرد شامل بیش از 2500 بازی قدیمی آتاری خاطرات است. لیست عناوین بازیها به ترتیب حروف الفبا می باشد که براحتی و با نکاتی که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد می توانید فقط با یک کلیک بر روی عنوان هر بازی آن را اجرا نمایید. محیط بازیها کاملا همان محیط اصلی بازی بوده و شبیه سازی به طور دقیق بدون کوچکترین تغییر نسبت به بازی های قابل اجرا بر روی دستگاه های آتاری انجام شده است. می توان گفت تقریبا تمامی بازیهای تولید شده توسط شرکتهای تولید کننده آتاری مانند  AcTiViSioN و...  در این مجموعه گردآوری شده است.

نام برخی بازیهای پرطرفدار جهت دسترسی سریع به آنها در زیر لیست شده است:
- Keystone Kapers: دزد و پلیس
- Boxen : مسابقه بوکس
- River Raid: هواپیما
- Fishing : ماهیگیری
- Football : فوتبال
- Kung Fu Master: مسابقه کونگ فو
- Maze: مارپیچ
- Pac Man: پک من
- Pitfall: راه و چاه
- Pole Position: ماشین سواری
- Real Sport: مسابقات فوتبال، تنیس، والیبال، بسکتبال و بوکسینگ
- Super Ferrari: ماشین مسابقه ای
- Chopper Command: هلی کوپتر
و حدود 2500 بازی دیگر
 

ادامه مطلب + دانلود

پنل کاربری
نام کاربری
رمز عبور
عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودسرا و آدرس djsina3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






درباره ی سایت
به وبلاگ من خوش آمدید